У нашому навчальному закладі вже відійшли від звичайного формату проведення засідання педагогічної ради: усю зустріч доповідач говорить – колектив слухає. Коли вчителі збираються на педагогічну раду, їм важливо саме радитися та ділитися досвідом. Тому варто залишити в минулому традиційний формат. Настав час змінювати форму проведення шкільних педрад.
Під час осінніх канікул у нашому ліцеї відбулося засідання педагогічної ради «Використання інноваційно-комунікаційних технологій як основа формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу», яку підготували заступник директора з НВР Баланюк Л.П. та робоча група у складі вчителів: Тихолаз Т.Б., Солтус І.Д., Пічура О.В., Тресер Д.А., Сегеда Ж.В., Сав’юк О.В. Тема, що обговорювалася, актуальна для вчителів, і саме вона спонукала робочу групу провести педраду-тренінг. Колеги поділилися позитивним досвідом застосування нової навчальної технології “Circle Reading”. Така технологія наразі використовується лише в закордонній освіті, ми ж її апробували на різних предметах в українській школі.
Саме нетрадиційна педрада змушує шукати ефективні форми роботи з дітьми і надихає на творчу співпрацю. Робота під час засідання була творчою, інтерактивною, цікавою та плідною.