25 жовтня у Барському ліцеї №2 відбулися психолого-педагогічні консиліуми з питань адаптації учнів 1-х, 3-х, 5-х і 10 класів. Учителі ліцею долучитися до активного обговорення успіхів і труднощів адаптаційного періоду в межах кожної вікової категорії.
Практичний психолог Корженюк Н.В. прокоментувала результати психологічної діагностики в 1-х класах, визначила рівні готовності дітей до школи. Значну увагу приділили класні керівники 1-х, 3-х класів співпраці з батьками в умовах дистанційного та змішаного навчання.
Адаптація учнів 3-х класів пов’язана зі зміною класного керівника на межі І і ІІ циклів навчання, переходом в інші приміщення, а також з упровадженням методів навчання на предметно-інтегрованій основі на заміну ігровим. Заступник директора з навчально-виховної роботи Романяк Л.Г. надала рекомендації вчителям щодо подальшого психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти.
До участі в консиліумі з питань адаптації учнів 5-их класів були залучені адміністрація закладу, учителі-предметники, які викладають у паралелі 5-их класів та вчителі початкових класів, що випустили своїх учнів з початкової школи. Консиліум пройшов у доброзичливій атмосфері. З психологічними особливостями п’ятикласників усіх присутніх ознайомила практичний психолог Корженюк Н.В. Окрім того, були надані практичні поради вчителям щодо роботи з молодшими підлітками. Учителі початкової ланки у співпраці з нинішніми класними керівниками склали цілісні портрети своїх класів, які допоможуть учителям-предметникам знайти підхід до кожного учня 5-го класу. На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять п’ятикласникам пережити процес адаптації, пов`язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням і, головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів.
Специфіку адаптації 10-класників, яку визначають вікові особливості й початок профільного навчання, було розглянуто на консиліумі, що стосувався старшокласників.