Барський ліцей №2

Офіційний інформаційний сайт

Меню
  • НОВИНИ
  • ЛІЦЕЙ
    • ІСТОРІЯ
    • СИМВОЛІКА
    • АДМІНІСТРАЦІЯ
    • ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ
    • УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
    • ВИПУСКНИКИ
    • РЕДИЗАЙН ТЕРИТОРІЇ
  • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
    • НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
    • ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ
    • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
    • НАБІР УЧНІВ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ
    • ОЛІМПІАДИ ТА КОНКУРСИ
    • НМТ (НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ)
    • МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    • ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ
    • ПРОЄКТИ
    • ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ
  • МЕТОДИЧНА РОБОТА
    • СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
    • ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
    • КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
    • АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
    • Методичні заходи
    • Співпраця з ВНЗ
  • ПРОЗОРІСТЬ І ЗВІТИ
  • КОНТАКТИ
Меню

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ КОНСИЛІУМИ З ПИТАНЬ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Опубліковано 27 Жовтня, 202223 Січня, 2023 , Барський ліцей №2

25 жовтня у Барському ліцеї №2 відбулися психолого-педагогічні консиліуми з питань адаптації учнів 1-х, 3-х, 5-х і 10 класів. Учителі ліцею долучитися до активного обговорення успіхів і труднощів адаптаційного періоду в межах кожної вікової категорії.

Практичний психолог Корженюк Н.В. прокоментувала результати психологічної діагностики в 1-х класах, визначила рівні готовності дітей до школи. Значну увагу приділили класні керівники 1-х, 3-х класів співпраці з батьками в умовах дистанційного та змішаного навчання.

Адаптація учнів 3-х класів пов’язана зі зміною класного керівника на межі І і ІІ циклів навчання, переходом в інші приміщення, а також з упровадженням методів навчання на предметно-інтегрованій основі на заміну ігровим. Заступник директора з навчально-виховної роботи Романяк Л.Г. надала рекомендації вчителям щодо подальшого психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти.

До участі в консиліумі з питань адаптації учнів 5-их класів були залучені адміністрація закладу, учителі-предметники, які викладають у паралелі 5-их класів та вчителі початкових класів, що випустили своїх учнів з початкової школи. Консиліум пройшов у доброзичливій атмосфері. З психологічними особливостями п’ятикласників усіх присутніх ознайомила практичний психолог Корженюк Н.В. Окрім того, були надані практичні поради вчителям щодо роботи з молодшими підлітками. Учителі початкової ланки у співпраці з нинішніми класними керівниками склали цілісні портрети своїх класів, які допоможуть учителям-предметникам знайти підхід до кожного учня 5-го класу. На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять п’ятикласникам пережити процес адаптації, пов`язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням і, головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів.

Специфіку адаптації 10-класників, яку визначають вікові особливості й початок профільного навчання, було розглянуто на консиліумі, що стосувався старшокласників.

МИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
  • X

БЕЗПЕКА І ТУРБОТА

  • КАБІНЕТ практичного психолога
  • КАБІНЕТ соціального педагога
  • КАБІНЕТ логопеда
  • Цивільний захист, охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Протидія булінгу
  • Взаємодія з правоохоронними органами

Архіви

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

©2025 Барський ліцей №2