Барський ліцей №2

Офіційний інформаційний сайт

Меню
  • НОВИНИ
  • ЛІЦЕЙ
    • ІСТОРІЯ
    • СИМВОЛІКА
    • АДМІНІСТРАЦІЯ
    • ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ
    • УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
    • ВИПУСКНИКИ
    • РЕДИЗАЙН ТЕРИТОРІЇ
  • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
    • НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
    • ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ
    • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
    • НАБІР УЧНІВ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ
    • ОЛІМПІАДИ ТА КОНКУРСИ
    • НМТ (НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ)
    • МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    • ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ
    • ПРОЄКТИ
    • ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ
  • МЕТОДИЧНА РОБОТА
    • СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
    • ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
    • КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
    • АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
    • Методичні заходи
    • Співпраця з ВНЗ
  • ПРОЗОРІСТЬ І ЗВІТИ
  • КОНТАКТИ
Меню

КАБІНЕТ логопеда

Мирослава Анатоліївна ЛУЦЬКОВА

Aукціон педагогічних ідей

«Напрацювання ідей для ігор відповідно різних напрямків логопедичної роботи з різним дидактичним наповненням»

Роль сім’ї у розвитку мовлення дітей

ПОРАДИ  БАТЬКАМ:

  • завжди звертайте увагу на неправильне мовлення дитини, намагайтесь встановити причину (погане мовленнєве оточення, наявність патології ЛОР органів та багато інших);
  • виявлені на початковому етапі порушення мовлення легко і швидко виправляються;
  • відсутність звуків у мовленні дитини завжди призводить до їх заміни іншими – у легкому випадку, до спотворення вже існуючих і міцному їх укоріненні – у складних випадках;
  • не намагайтесь виправляти спотворені звуки самостійно, якщо ви чуєте їх більше місяця – вони вже закріпились міцно та потребують консультації з логопедом, а далі виправлення;
  • якщо дитина розмовляє незрозуміло і зрозуміти її можете тільки ви (а буває і ви не можете) неодмінно звертайтесь за консультацією;
  • ніколи не лякайте дитину щодо її вимови – це створює страх, невпевненість і в подальшому призводить до неконтактності, недовіри і довгої роботи з логопедом;
  • стимулюйте дитину спілкуватися: під час прогулянки проговорюйте побачене – почутий спів пташок, завивання вітру взимку, плескіт води; розмовляйте з приводу прочитаної казки, побаченої телепередачі, мультфільму, випадку, який небезпечний і трапився нещодавно – пояснюйте усе, що цікавить маленьких і допитливих і скоро, неодмінно, ваша дитина здивує вас своїми можливостями: мислити, фантазувати, знаходити вихід із складного, для її віку, становища, приймати рішення у різних ситуаціях, бути цікавим співрозмовником, уважним слухачем і комунікативно- творчою людиною у подальшому житті, що неодмінно допоможе їй досягти успіхів!

МИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
  • X

БЕЗПЕКА І ТУРБОТА

  • КАБІНЕТ практичного психолога
  • КАБІНЕТ соціального педагога
  • КАБІНЕТ логопеда
  • Цивільний захист, охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Протидія булінгу
  • Взаємодія з правоохоронними органами

Архіви

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

©2025 Барський ліцей №2