Барський ліцей №2

Офіційний інформаційний сайт

Меню
  • НОВИНИ
  • ЛІЦЕЙ
    • ІСТОРІЯ
    • СИМВОЛІКА
    • АДМІНІСТРАЦІЯ
    • ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ
    • УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
    • ВИПУСКНИКИ
    • РЕДИЗАЙН ТЕРИТОРІЇ
  • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
    • НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
    • ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ
    • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
    • НАБІР УЧНІВ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ
    • ОЛІМПІАДИ ТА КОНКУРСИ
    • НМТ (НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЛЬТИПРЕДМЕТНИЙ ТЕСТ)
    • МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    • ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ
    • ПРОЄКТИ
    • ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ
  • МЕТОДИЧНА РОБОТА
    • СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
    • ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
    • КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
    • АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
    • Методичні заходи
    • Співпраця з ВНЗ
  • ПРОЗОРІСТЬ І ЗВІТИ
  • КОНТАКТИ
Меню

КАБІНЕТ практичного психолога

Наталя Василівна КОРЖЕНЮК

Професійне кредо:

“Ваш погляд стане ясним лише тоді, коли ви зможете зазирнути у власну душу!“

Проблемне питання: 

“Формування позитивного психологічного клімату в колективі як запорука розвитку гармонійної особистості”

Психологічна служба закладу 

Проводить профілактичну, просвітницьку, консультаційну, психодіагностичну роботу серед школярів, батьків, педагогів. Сприяє:

  • формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів в школі; 
  • створенню комфортного психологічного клімату для здійснення  освітньо-виховного процесу;
  • підвищенню рівня розвитку пізнавальних психічних процесів  (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага);
  • вивченню та формуванню особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвитку обдарованості дитини, підвищенню самооцінки; 
  • розвитку комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів; 
  • допомозі у професійному самовизначенні старшокласників; 
  • профілактиці та корекції поведінкових порушень в учнів.

Психолог проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:

 Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:

  • діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів;
  • психологічний супровід учнів 1-х, 5-х та 10-х класів в процесі їх адаптації до навчання;
  • психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенні;
  • формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів;
  • аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію;
  • формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.

Важливим є досягнення співпраці школи та сім’ї

Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль чотирьох сторін: вчитель, учень, психолог, батьки.

Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін  утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її.

Важливим є досягнення співпраці із батьками:

  • інформування змісту проблеми;
  • переконання їх щодо важливості вирішення;
  • вивчення основ сімейного виховання;
  • визначення обізнаності  батьками особистісних якостей дитини.

СТОП БУЛІНГ

  • Дитину ображають в школі — що робити поради психолога для батьків
  • Де і як отримати допомогу
  • Поради батькам
  • Поради педагогам

ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ

  • Інформаційна пам’ятка
  • Як виявити особу, що постраждала від торгівлі людьми

БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ

  • Рекомендації для батьків про безпечне використання Інтернету
  • Як розпізнати фейкові акаунти у соціальних мережах
  • Кібербезпека
  • Правила онлайн-безпеки для дітей
  • Правила безпечного Інтернету для батьків
  • Правила безпечного Інтернету для дітей
  • Твої правила безпеки

НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ

  • Дії в стресовий момент
  • 5 вправ, щоб знизити тривогу
  • Симптоми панічної атаки та надсильного страху у дітей та підлітків
  • Як заспокоїти дітей під час війни
  • Шановні батьки
  • Тривожна валіза

ПРОФОРІЄНТАЦІЯ

  • Вибір професії – не хвилинна справа
  • Самостійний вибір професії
  • 5 порад, як допомогти дитині з вибором професії
  • Моя майбутня професія – маркетолог
  • Моя майбутня професія – програміст

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

  • Поради від психолога
  • Інформація для батьків
  • Перед олімпіадою
  • Поради здобувачам освіти про самовиховання для успішної особистісної самореалізації

МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я

  • Ментальне здоров’я: як подбати про себе?
  • Як підтримати людину в сильному стресі (буклет)
  • Турбота про ментальні ресурси (буклет)

МИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • TikTok
  • X

БЕЗПЕКА І ТУРБОТА

  • КАБІНЕТ практичного психолога
  • КАБІНЕТ соціального педагога
  • КАБІНЕТ логопеда
  • Цивільний захист, охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Протидія булінгу
  • Взаємодія з правоохоронними органами

Архіви

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

ЛІЦЕЙ №2

Барський ліцей №2 Барської міської ради

©2025 Барський ліцей №2